voda so šťavou

Množstvo: X

Čo je jedálniček
199,57 kcal Kalórie:
835 kJEnergia:
1x 500ml Jednotka:
Nápoje nealkoholické Kategória:
- Bielkoviny:
50 g Sacharidy:
-    Z toho cukry:
- Tuky:
-    Z toho nasýtené mastné kyseliny :
-    Transmastné kyseliny:
-    Mononenasýtené mastné kyseliny:
-    Polynenasýtené mastné kyseliny:
-    Cholesterol:
- Soľ:
- Vláknina:
- Voda:
- Vápnik:
- GI:

Obsah potraviny:

Sirup je zdrojom množstva jednoduchých sacharidov vo forme cukru, glukózovo-fruktózového sirupu alebo umelých sladidiel (niekedy v kombinácii). Väčšinou sa pridávajú aj ďalšie nežiadúce látky, ako sú rôzne farbivá, arómy alebo konzervačné látky.

Vplyv na zdravie:

V sirupoch sa zvyčajne nenachádza nič, čo by mohlo pozitívne ovplyvniť naše zdravie. Pravidelná konzumácia väčšieho množstva sladenej vody alebo vody s umelými sladidlami je nevhodná a zaťažuje naše telo. Častá konzumácia veľkého množstva sirupu s cukrom prispieva aj k obezite (týka sa to najmä detí s genetickou predispozíciou, ktoré konzumujú aj mnoho ďalších nevhodných jedál a nápojov a nemajú dostatok pohybu) a k vzniku ďalších pridružených chorôb.

Praktické rady:

Vodu so sirupom skúste nahradiť vodou s pridanou čerstvou pomarančovou alebo inou ovocnou šťavou, alebo skúste vodu, v ktorej ste vylúhovali pokrájané kúsky ovocia (môžete použiť aj zeleninu, napr. šalátovú uhorku), pite bylinné alebo ovocné čaje, alebo len čistú vodu. Takéto nápoje môžu byť prínosom pre váš organizmus, pretože obsahujú cenné látky.
 

Všetky ohlasy užívateľov

Ohlasy užívateľov

 

„Super stránka, vďaka nej mám oveľa pestrejšiu stravu, keďže viem, čo si môžem dovoliť a čo sa dá nahradiť niečim iným, chutným, no zároveň stále dietným...“ alicia

Sociálne siete

Mobilné aplikácie

Android app on Google Play

Zašlite nám Váš názor

Množstvo:

X

Zvoľte dobu :

 

Kategória pre voľbu pravidelného denného výdaju.

Ak si nastavíte jednu z týchto kategórií, bude Váš bazálny metabolizmus navýšený o násobok uvedený v poslednom stÍpci. Tým získate odhadnutý celkový denný výdaj a nemusíte vypÍňať Vaše aktivity do jedálnička.

Kategória Popis Index
Sedavý Málo pohybu alebo žiadny. Sedavé zamestnanie. 1.2
Mierne aktívny Cvičenie alebo šport 1-2 dni v týždni. Práca s pohybom. 1.375
Stredne aktívny Cvičenie alebo šport 3-5 dní v týždni a práca s pohybom. 1.55
Veľmi aktívny Cvičenie alebo šport 6-7 dní v týždni alebo veľmi náročné zamestnanie. 1.725
Extrémne aktívny Veľmi náročné aktivity alebo športy a veľmi náročné zamestnanie. 1.9

Novinky na váš e-mail

Informace ze světa zdravé výživy? Buďte v obraze. Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj a o všech novinkách na Kaloricketabulky.cz se dozvíte jako první. Posíláme 1x za 14 dnů.

* povinné pole
Zajímám se o...